مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-25سياسي

رشد مقالات در حوزه مسئولیت پذیری دانشگاه ها بسیار ضعیف است


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی همایش «مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت» با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا درباره مسئولیت پذیری اجتماعی ضعف داریم، - عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی همایش مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا درباره مسئولیت پذیری اجتماعی ضعف داریم، اظهار کرد: بررسی مقالات منتشر شده طی یک بازه زمانی 10 ساله نشان می دهد که در زمینه تولید محتوای مسئولیت اجتماعی ضعیف هستیم و رشد مقالات در حوزه مسئولیت پذیری دانشگاه ها بسیار ضعیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین محمودی در همایش مسئولیت اجتماعی، دانشگاه و صنعت که امروز، چهارشنبه 3 آبان در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: روال همایش ها به این نحو است که دبیران علمی از تعداد مقالات دریافتی سخن می گویند، اما من اینجا حضور دارم که از مقالاتی که دریافت نکرده ام، سخن بگویم.

وی با بیان اینکه ما در زمینه تولید محتوا درباره مسئولیت پذیری اجتماعی ضعف داریم، گفت: بررسی مقالات منتشر شده طی یک بازه زمانی 10 ساله نشان می دهد که در زمینه تولید محتوای مسئولیت اجتماعی ضعیف هستیم.

مقالات منتشر شده طی سال های 1392 تا 1402 بیانگر این است که مقالات مرتبط با مسئولیت پذیری اجتماعی در حوزه های شرکت ها 35 درصد رشد کرده و تعداد مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مقالات در حوزه مسئولیت پذیری دانشگاه ها بسیار ضعیف است

رشد مقالات در حوزه مسئولیت پذیری دانشگاه ها بسیار ضعیف است